Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
Νάντια Λιάκου  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016 5:51:51 μμ(UTC)
Νάντια Λιάκου

Κατάταξη: Διαχειριστής

Δημοσιεύσεις: 432
Ελλάδα

Η Civiltech παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών υποστήριξης, ώστε να μπορείτε να εκμεταλλεύεστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητες των εφαρμογών που έχετε στην κατοχή σας. Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά σε συνδρομητές με ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης των εφαρμογών σε ισχύ ή σε όσους μισθώνουν λογισμικό.

Συμβόλαια συντήρησης

Με την αγορά ενός συμβολαίου συντήρησης για το έτος 2019 λαμβάνετε τις Ενημερώσεις των εφαρμογών ως τις 31/12/2019 και ηλεκτρονική υποστήριξη επιπέδου Professional. Επιπρόσθετα, με επιπλέον χρέωση παρέχονται Premium υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης, με δυνατότητα απεριόριστης ανανέωσης σε ετήσια βάση. Η υπηρεσία παρέχεται ως επέκταση της υποστήριξης Professional. 

Ενημερώσεις 

Οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν βελτιώσεις λογισμικού, τεχνολογικές αναβαθμίσεις, μεταβολές που επιβάλλονται από τη νομοθεσία, μεταβολές ή προσθήκες που προτείνουν οι χρήστες και γενικά μεταβολές που κρίνει ο παραγωγός του προγράμματος ως αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του. Επιπλέον, παρέχει διασφάλιση συνέχειας σε περιπτώσεις αλλαγών του  λειτουργικού συστήματος, ασυμβατοτήτων μεταξύ εφαρμογών που οφείλονται σε νέα λειτουργικά ή συστήματα που εγκαθιστάτε στον υπολογιστή σας.

Υποστήριξη Professional

Η υποστήριξη επιπέδου Professional περιλαμβάνει:

Υποστήριξη Premium

Με μια επιπλέον μικρή χρέωση παρέχονται premium υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης σε πακέτα των δύο (2), των τεσσάρων (4), των δέκα (10) και των είκοσι πέντε (25) περιστατικών, με δυνατότητα απεριόριστης ανανέωσης σε ετήσια βάση. Η υπηρεσία παρέχεται ως επέκταση της υποστήριξης Professional, εργάσιμες ώρες και ημέρες. 

Ως περιστατικό υποστήριξης λογίζεται ένα ερώτημα που μπορεί να αφορά είτε ένα τεχνικό ή ένα συμβουλευτικό θέμα (π.χ. χρήση εφαρμογής). Ανοίγει κάθε φορά που ο συνδρομητής ζητά γραπτά ή τηλεφωνικά από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Civiltech να χειριστεί ένα τεχνικό θέμα. Εννοείται ότι ο χειριστής θα καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια επίλυσης του ζητήματος, δεν είναι όμως δυνατόν να υπάρξει εγγύηση, ούτε ως προς το χρόνο επίλυσης του ζητήματος, ούτε για τη δυνατότητα επί τόπου τελικής επίλυσης. 

Επεξεργασία από χρήστη Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018 4:45:21 μμ(UTC)  | Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error