Απομακρυσμένες παρουσιάσεις - CIVILTECH WEBINAR

Εάν έχετε ήδη εγγραφεί σε ένα webinar κάντε στήν εντολή Τα σεμινάριά μου εδώ για να δείτε λεπτομέρειες για τη σύνδεσή σας.

Η Civiltech παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης εξ αποστάσεως με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει μια σύνδεση Internet. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρουσιάσεις των εφαρμογών και σεμινάρια που παρέχει η Civiltech και οι συνεργάτες της από το χώρο σας.

Η υπηρεσία τηλεδιασκέψεων παρέχεται με την πλατφόρμα Citrix GoToMeeting.

Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας:

  • Η υπηρεσία είναι απόλυτα ασφαλής με χρήση κρυπτογράφησης. Μπορείτε να διακόψετε τη διαδικασία σε οποιαδήποτε στιγμή.
  • Με την υπηρεσία παρακολουθείτε στην οθόνη την οθόνη του συνεργάτη μας. Με αυτό το τρόπο, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε στην οθόνη του υπολογιστή σας (ή της ταμπλέτας) τη λειτοργία μιας εφαρμογής, χωρίς να χρειάζεται να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την εφαρμογή.
  • Με την εγκατάσταση του κατάλληλου λογισμικού συνόδων (GoToMeeting) που διανέμεται δωρεάν μπορείτε να παρακολουθήσετε μια παρουσίαση από οπουδήποτε:
    • Από τον υπολογιστή σας
    • Από το iPhone ή το iPad
    • Από μια συσκευή Android
    • Από ένα υπολογιστή Mac
  • Η υπηρεσία λειτουργεί χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε αλλαγή στο σύστημά σας (firewall κλπ).
  • Μια ολοκληρωμένη σειρά εργαλείων σας επιτρέπει να διαχειριστείτε όλες τις λεπτομέρεεις της εγγραφής και συμμετοχής σας στα σεμινάρια της Civiltech.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία CIVILTECH WEBINAR

Χρειάζονται λίγα μόνο βήματα για την εγγραφή και συμμετοχή σε ένα ηλεκτρονικό σεμινάριο.

Εγγραφή σε σεμινάριο

Εγγράφεστε ηλεκτρονικά σε ένα σεμινάριο στην ακόλουθη διεύθυνση:

http://www.civiltech.gr/seminars

Λήψη μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επιβεβαίωσης

Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαιώνει την εγγραφή σας και περιέχει τον σύνδεσμο που θα ακολουθήσετε για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο την προκαθορισμένη ημερομηνία και ώρα.

Λήψη και εγκατάσταση λογισμικού συνόδων

Εάν είναι η πρώτη φορά που θα συμμετάσχετε σε ένα σεμινάριο από ένα συγκεκριμένο υπολογιστή, μπορείτε να προεγκαταστήσετε το λογισμικό συνόδων (GoToMeeting). Το λογισμικό μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς χρέωση σε έναν ή περισσότερους υπολογιστές (Windows, Mac) ή σε φορητές συσκευές (iPad, iPhone, Android).

Εξατομικευμένη διαχείριση των σεμιναρίων σας

Με την εγγραφή σας σε ένα σεμινάριο, αυτόματα ενημερώνεται μια σελίδα στη περιοχή συνδρομητών e-Civiltech με τα σεμινάρια στα οποία έχετε δηλώσει συμμετοχή. Μπορείτε πάντοτε να επισκέπτεσθε τη συγκεκριμένη σελίδα και να βλέπετε τις λεπτομέρειες για το σεμινάριο που έχετε εγγραφεί:

http://civiltech.gr/Commerce/AccountSeminars.aspx

Έναρξη συνόδου

Την καθορισμένη ημέρα και ώρα χρησιμοποιείτε τον σύνδεσμο που σας αποστείλαμε με μήνυμα email για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την εξατομικευμένη σελίδα σας και να κάνετε κλικ σε έναν έτοιμο σύνδεσμο για το σεμινάριο που πρόκειται να παρακολουθήσετε.

Εάν δεν έχετε εγκαταστήσει το λογισμικό προχωράτε στη διαδικασία εγκατάστασης λογισμικού συνόδων

Για τη σύνδεσή σας σε μια σύνοδο θα σας ζητηθούν μόνοτο όνομά σας και το email σας.

 

Ακολουθούν λεπτομερείς οδηγίες εγκατάστασης του λογισμικού GoToMeeing και οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας.

Οδηγίες εγκατάστασης σε υπολογιστή

Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο ενός σεμιναρίου από τον υπολογιστή σας, ξεκινάει αυτόματα η εγκατάσταση του λογισμικού συνόδων GoToMeeting. Η εγκατάσταση για τους περισσότερους χρήστες είναι απλή. Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, χρησιμοποιείστε έναν από τους ακόλουθους συνδέσμους:

Για χρήστες Windows

Για χρήστες Mac

Οδηγίες εγκατάστασης σε φορητή συσκευή (ταμπλέτα)

Προκειμένου να εγκαταστήσετε το λογισμικό GoToMeeting στη συσκευή σας, επιλέξτε τον κατάλληλο σύνδεσμο:

Για χρήστες από iPhone ή iPad

Για χρήστες Android

Οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας

  1. Για να ξεκινήσετε μια σύνοδο με τη Civiltech, κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας αποστείλαμε
    πχ https://global.gotomeeting.com/join/xxxxxxxxx
  2. Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του λογισμικού, θα εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο διαλόγου:

    Στο παράθυρο αναγράφεται το θέμα του σεμιναρίου, η ώρα έναρξης και η ημερομηνία. Θα πρέπει να περιμένετε έως ότου ο οργανωτής του σεμιναρίου αρχίσει την παρουσίαση. Αυτόματα θα ενημερωθεί η οθόνη σας.
  3. Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή θα σας ζητηθούν το όνομά σας και το email, προκειμένου να σας αναγνωρίζει ο συνεργάτης μας:
  4. Καθ' όλη τη διάρκεια της συνόδου εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο ελέγχου:

Από το παράθυρο ελέγχου έχετε τη δυνατότητα να:

  •  Να ενεργοποιήσετε το μικρόφωνό σας ή την κάμερα
  • Να προβάλλετε την παρουσίαση σε ολόκληρη την οθόνη
  • Να πληκτρολογήσετε στην περιοχή chat ένα μήνυμα προς τον οργανωτή του σεμιναρίου.