Βοήθεια

Ποια προϊόντα διαθέτει η Civiltech Α.Ε. στο ηλεκτρονικό της κατάστημα;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Civiltech διαθέτει προϊόντα τα οποία παράγει αυτόνομα η εταιρεία, καθώς και προϊόντα τρίτων κατασκευαστών (ART, B-logica, CCS, Top Software, LH Λογισμική κλπ) με τους οποίους έχει συνεργασία. Επίσης, στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να γίνει εξόφληση των συμβολαίων συντήρησης - υποστήριξης με έκπτωση.

Πώς επιλέγετε προϊόντα μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Civiltech;

Μπορείτε να αναζητήσετε οποιοδήποτε προϊόν, είτε μέσω της εντολής  Ηλεκτρονικό κατάστημα > Επιλογή προϊόντων, ή επιλέγοντας μια θεματική κατηγορία (π.χ. Οικοδομική άδεια κλπ) και στη συνέχεια το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες e-Civiltech;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί μια μόνο από τις υπηρεσίες e-Civiltech. Με τις υπηρεσίες e-Civiltech παρέχονται μια σειρά προσωποποιημένων διαδικασιών, διαθέσιμες σε όλους τους συνδρομητές.

Στις υπηρεσίες αυτές συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των άλλων:

  • Αλλαγή στοιχείων λογαριασμού.
  • Κατάλογος προγραμμάτων ανά αριθμό σειράς.
  • Κατάσταση συμβολαίων συντήρησης – υποστήριξης.
  • Ιστορικό παραγγελιών.
  • Λήψη αδειών χρήσης.
  • Λήψη ενημερωμένων εκδόσεων.
  • Πληρωμή συμβολαίων.
  • Εγγραφή σε σεμινάρια.
  • Συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία.
  • Εξατομικευμένες προσφορές για αναβάθμιση προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Μητρώο αιτήσεων τεχνικής υποστήριξης.

Πώς θα εγγραφώ στις υπηρεσίες e-Civiltech;

Εάν δεν έχετε αγοράσει ξανά προγράμματα από την Civiltech:

Επιλέξτε στην ιστοσελίδας μας, πάνω δεξιά την εντολή Εγγραφή και στη συνέχεια Εγγραφή νέου μέλουςσυμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους (Ονοματεπώνυμο, E-mail, Κωδικός πρόσβασης) και πατήστε το κουμπί Εγγραφή. Υπενθυμίζουμε ότι το username είναι ταυτόσημο με το email που θα μας δώσετε.

Εάν είστε ήδη κάτοχος προγραμμάτων της Civiltech:

Επιλέξτε στην ιστοσελίδας μας, πάνω δεξιά την εντολή Εγγραφή και στη συνέχεια Εγγραφή μέλους Civiltech, συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής (Αριθμός σειράς, Α.Φ.Μ., E-mail) και πατήστε το κουμπί Εγγραφή συνδρομητή. Θα σας σταλεί ένας κωδικός εισόδου μέσω e-mail και οδηγίες για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας. 

Σε τι διαφέρει η διαδικασία εγγραφής μέλους της Civiltech;

Η διαφορά ανάμεσα σ’ εκείνον τον χρήστη που θα κάνει απλή Εγγραφή, με αυτόν που θα κάνει Εγγραφή μέλους Civiltech, είναι ότι ο δεύτερος, έχοντας αγοράσει στο παρελθόν προϊόντα της Civiltech, είναι ήδη χρήστης των εφαρμογών μας, ενώ ο πρώτος δεν έχει αγοράσει ξανά προϊόντα από μας. Οι συνδρομητές-μέλη της Civiltech, έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν στοιχεία για τα προγράμματα τους, να πληρώσουν τις συνδρομές τους με έκπτωση κ.ά.

Πώς κάνω αλλαγές στον λογαριασμό μου;

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο O λογαριασμός μου και μεταβείτε στην καρτέλα Στοιχεία λογαριασμού, ώστε να κάνετε τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε. Κάντε κλικ στην εντολή Αποθήκευση στοιχείων για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σας.

Ενημέρωση στοιχείων για τα μέλη της Civiltech (συνδρομητές)

Όταν συνδέεστε σαν συνδρομητής Civiltech, εμφανίζεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σας ένα μενού με τις εξής εντολές:

  • Τα προγράμματα μου: Εμφανίζονται τα προγράμματα που έχει αγοράσει.
  • Τα στοιχεία μου: Εδώ συμπληρώνονται ή διορθώνονται τα στοιχεία τιμολόγησης.
  • Πληρωμή συνδρομής: Σε περίπτωση που δεν έχει πληρωθεί το Συμβόλαιο Συντήρησης, εμφανίζεται ένας αναλυτικός πίνακας με τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί απ’ το χρήστη και το κόστος της συνδρομής. Μπορείτε να πληρώσετε τη συνδρομή σας με έκπτωση από αυτήν εδώ την σελίδα.
  • Οι παραγγελίες μου: Εμφανίζεται ένας πίνακας με αναλυτική κατάσταση των παραγγελιών που έχουν γίνει μέχρι στιγμής.

Ξέχασα τον κωδικό μου (password).

Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας, δώστε το E-mail σας και ζητήστε υπενθύμιση, οπότε θα σας αποσταλεί νέος κωδικός.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Στο ηλεκτρονικό καλάθι συλλέγετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε. Μέχρι να φτάσετε στο ταμείο, μπορείτε να προσθέτετε ή να αφαιρείτε προϊόντα και υπηρεσίες. Στο ηλεκτρονικό καλάθι μπορείτε να τοποθετήσετε και προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε στο μέλλον και να παραμείνουν εκεί όσο εσείς θέλετε.

Πώς θα κάνω μια παραγγελία;

Κάθε φορά που επιλέγετε ένα προϊόν, οδηγείστε στο καλάθι σας. Για να συνεχίσετε να αγοράζετε, επιλέξτε από τις κατηγορίες προϊόντων (Οικοδομική Άδεια κλπ.), την κατηγορία που περιέχει το επόμενο είδος που αναζητείτε και προσθέστε το στο καλάθι σας. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία μέχρι να ολοκληρώσετε τις αγορές σας. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το κουμπί Ολοκλήρωση παραγγελίας. 

Στη συνέχεια, συμπληρώνετε ή διορθώνετε τη σελίδα με τα στοιχεία τιμολόγησης. Εάν η διεύθυνση τιμολογίου δεν είναι ίδια με την διεύθυνση αποστολής, κάνετε από-επιλογή του "Η διεύθυνση αποστολής είναι με την διεύθυνση τιμολογίου" και συμπληρώνετε την διεύθυνση αποστολής που επιθυμείτε, πατώντας ‘Συνέχεια’. Τέλος πατήστε το κουμπί Πληρωμή με κάρτα ή  Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να προωθηθεί η παραγγελία σας ή Ακύρωση για να ακυρωθεί οριστικά. Σε περίπτωση αγοράς θα σας στείλουμε ηλεκτρονικά τα σχετικά παραστατικά μαζί με τα προϊόντα. 

Πώς μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιο συντήρησης - υποστήριξης;

Αφού συνδεθείτε στο σύστημα, επιλέξτε από το αναδυόμενο μενού κάτω από το όνομά σας την εντολή Πληρωμή Συμβολαίων.

Τι ισχύει για τους νέους μηχανικούς;

Για τους νέους μηχανικούς εφαρμόζεται το ειδικό τιμολόγιο με τις προβλεπόμενες τιμές. Προσοχή! Θα πρέπει να είστε σε θέση να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά όταν σας ζητηθούν (πριν την έκδοση τιμολογίου).

Πότε πρέπει να παραγγείλω μέσο προστασίας λογισμικού (hasp);

Εάν δεν έχετε προμηθευτεί άλλη φορά ένα προϊόν παραγωγής Civiltech, θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα μέσο προστασίας λογισμικού, είτε συσκευή σε μορφή hasp usb με επιπλέον χρέωση, είτε ηλεκτρονικό κλείδωμα μέσω διαδικτύου. Το Hasp το προμηθεύεστε κανονικά από το ηλεκτρονικό κατάστημα (κατηγορία Διάφορα). Το μέσο προστασίας κλειδώνει όλα τα προγράμματα που έχετε σε ένα αριθμό σειράς.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Στην περίπτωση που το προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 30 ημέρες.

Πώς ακυρώνω μια παραγγελία;

  • Πριν ολοκληρωθεί: κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υπάρχει το κουμπί Αναίρεση ή Ακύρωση κάτω. Κάνοντας κλικ σε αυτό σταματά αυτόματα την παραγγελία.
  • Έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν την έχω παραλάβει: Καλέστε το 210-6003034 .

Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα που αγόρασα;

Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται ως εξής:

  • Ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας Λήψη εφαρμογών, την ίδια εργάσιμη ημέρα. 
  • Με courier το προϊόν παραδίδεται μετά από 1 εργάσιμη ημέρα.
  • Ταχυδρομικώς το προϊόν παραδίδεται σύμφωνα με τις ημέρες που χρειάζονται τα ΕΛ.ΤΑ..

Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Η παραγγελία μπορεί να καθυστερήσει σε περίπτωση που μεσολαβήσει κάποια αργία ή όταν η κατασκευάστρια εταιρεία καθυστερήσει να παραδώσει το προϊόν σε εμάς .

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η πληρωμή γίνεται:

  • Με πιστωτική κάρτα VISA, MASTERCARD ή DINERS ανεξαρτήτως εκδότριας τράπεζας.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Θέλω να χρησιμοποιήσω πιστωτική κάρτα άλλης τράπεζας (π.χ. Εθνική, Eurobank, Alpha κλπ). Γιατί η πληρωμή μου γίνεται μέσω της τραπέζης Πειραιώς;

Η Civiltech συνεργάζεται με την τράπεζα Πειραιώς (Winbank) για την ασφαλή εκτέλεση των πληρωμών. Είναι αυτονόητο ότι γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD και οποιουδήποτε άλλου πιστωτικού ιδρύματος (Εθνική, Eurobank, Alpha κοκ).

Πόσες άτοκες δόσεις μπορώ να πληρώσω με την πιστωτική μου κάρτα;

Αναλόγως το ποσό, υπάρχει κλιμακωτή διαβάθμιση στις άτοκες δόσεις:

  • Για ποσά από 180 € έως 600 € ισχύουν 6 άτοκες δόσεις
  • Για ποσά από 601 € έως 1200 € ισχύουν 8 άτοκες δόσεις
  • Για ποσά από 1200 € και πάνω ισχύουν 12 άτοκες δόσεις.

Οι άτοκες δόσεις υποστηρίζονται από επιλεγμένες πιστωτικές κάρτες που συνεργάζονται με την Winbank. Για να δείτε αν η κάρτα σας υποστηρίζει τις άτοκες δόσεις κατά την διάρκεια της παραγγελίας, στο πλαίσιο Αριθμός δόσεων, επιλέξτε τα πρώτα ψηφία της πιστωτικής κάρτας σας από τον κατάλογο που υπάρχει.

Πόσο ασφαλής είναι μια συναλλαγή με πιστωτική κάρτα μέσω Internet;

Οι πληρωμές των αγορών σας εκτελούνται με απόλυτη ασφάλεια μέσω της υπηρεσίας συναλλαγών της WinBank, με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας. Ο web server που φιλοξενεί την υπηρεσία eCommerce της WinBank λειτουργεί με 128 bit encryption SSL (Secure Socket Layer).

Με την χρήση του πρωτοκόλλου SSL διασφαλίζεται ότι όλες οι πληροφορίες που μεταφέρονται από αυτή τη σελίδα στον server (winbank PayCenter) είναι κρυπτογραφημένες και δε μπορούν να υποκλαπούν.

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η αγορά σας, θα οδηγηθείτε στο secure site του winbank PayCenter, όπου και θα πληκτρολογήσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται ποτέ πίσω στον έμπορο (Civiltech).

Ποιοι τρόποι τεχνικής υποστήριξης στους συνδρομητές υπάρχουν;

  • Μέσω της ιστοσελίδας Ticket Professional.
  • Μέσω τηλεφώνου στο 2106003034.