Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
admin  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013 8:13:38 μμ(UTC)
admin

Κατάταξη: Παλιό μέλος

Δημοσιεύσεις: 199

Για κάθε περιστατικό τεχνικής υποστήριξης μπορούν να υπάρχουν μια η περισσότερες απαντήσεις.

Ένα περιστατικό μπορεί να είναι ανοικτό ή κλειστό (απαντημένο). Όσο το περιστατικό είναι ανοικτό επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων.

Ο συνήθης κύκλος ζωής ενός περιστατικού είναι ο ακόλουθος:

  • Υποβάλλετε ένα ερώτημα [Νέο περιστατικό]
  • Το τεχνικό τμήμα παραλαμβάνει το θέμα σας και ξεκινά τη διερεύνησή του. [Υπό Διερεύνηση]
  • Εφόσον μπορεί να δοθεί μια απάντηση σας αποστέλνει το σχετικό μήνυμα. [Απαντημένο]
  • Εάν το θέμα δεν μπορεί να απαντηθεί με τα υπάρχοντα στοιχεία, ο αρμόδιος χειριστής ζητάει από τον χρήστη πρόσθετα στοιχεία π.χ. να του στείλετε τη μελέτη σας ή το μήνυμα λάθους κ.ο.κ. [Αναμονή από χρήστη]
    Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αποστείλετε τα σχετικά στοιχεία προκειμένου να ολοκληρωθεί η εξέταση του θέματός σας.
  • Εάν η απάντηση που θα λάβετε τελικά σας ικανοποιεί, κλείνετε το περιστατικό [Κλειστό].
  • Υπάρχει η δυνατότητα εφόσον είναι αναγκαίο να «ανοίξετε» ξανά ένα θέμα που έχει κλείσει.[Ανοικτό].

Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 7:03:46 μμ(UTC)  | Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error